F.A.Q.

NEOKOSZULKI.PL - F.A.Q.

Zapraszamy do zapoznania się z najczęściej zadawanymi pytaniami przez naszych klientów. Baza pytań i odpowiedzi jest stale aktualizowana.

 

1. Dla kogo są NEOKOSZULKI.PL?

Nasz sklep to idealne miejsce dla tych, którzy lubią poprzez ubiór wyrażać siebie - swoje poglądy, spostrzeżenia, emocje i myśli. Jeśli czujesz, że ubrania, które nosisz nic o Tobie nie mówią i nie są oryginalne zapraszamy do naszego sklepu, który jest stworzony właśnie dla Ciebie. Promujemy również młodych i zdolnych grafików, którzy z pasją i zaangażowaniem realizują każe zamówienie.

 

2. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia wynosi on około 5-7 dni roboczych, w przypadku produktów, które znajdują się na stanie sklepu czas realizacji zamówienia może się skrócić o około 2 dni robocze. Pamiętajmy, że jest to tylko czas realizacji znakowania, należy doliczyć jeszcze 1-2 dni robocze w zależności od rodzaju wysyłki.

 

3. Czy można realizować zamówienia na własnych tekstyliach?

Oczywiście, że tak. W takim przypadku prosimy kontaktować się maliowo pod adresem bok@neokoszulki.pl bądź telefonicznie pod nr 724-420-420.
Pamiętajmy, że warunkiem realizacji zamówienia z nadrukiem DTG jest minimum 80% wartość bawełny w danym produkcie.

 

4. Czy można realizować zamówienia na własnych tekstyliach?

To bardzo proste :) Wystarczy wybrać interesujący nas produkt, np. Koszulkę t-shirt. Następnie wybieramy kolor, rozmiar i projektujemy nadruki — wpisując teksty (przycisk dodaj tekst), bądź dodajemy grafiki (przycisk dodaj grafikę). 

 

5. Czy mogę zrealizować zamówienie na 1 sztukę?

Tak oczywiście ! Realizujemy zamówienia już od 1 sztuki, chyba że nazwa i opis danego produktu mówi inaczej

 

6. Zamówienie zostało zrealizowane, gdzie znajdę numer do śledzenia przesyłki?

W przypadku zrealizowanego i wysłanego zamówienia system na podany w zamówieniu e-mail wysyła informację z nr przesyłki.

 

7. Mieszkam za granicą a chciałbym zamówić sobie u Was koszulkę, czy jest to możliwe?

Oczywiście, możemy wysłać paczkę za granicę. W tym celu należy skontaktować się z działem obsługi klienta w celu ustalenia szczegółów.

 

8. Chciałbym zamówić krój koszulki, której nie ma na waszej stronie, co mam zrobić?

W takim przypadku serdecznie zapraszamy do kontaktu mailowego. Nasz pracownik przedstawi wtedy indywidualną wycenę.

 

9. Z jakich materiałów wykonane są Wasze koszulki?

Klasyczne tshirty są bawełniane, mamy też takie sportowe z materiałów typu poliester. Specyfikacja materiału każdej koszulki znajduje się w opisie produktu.

 

10. Złożyłam dzisiaj zamówienie, czy będzie już dziś do odbioru w sklepie?

Nasza produkcja znajduje się w Warszawie i jak najbardziej istnieje taka możliwość. Jednak w takim wypadku doliczana jest usługa express, która wynosi 50% wartości zamówienia. 

 

11. Czy można zrobić koszulki z dowolnym nadrukiem?

Tak, oczywiście ! To Ty projektujesz swój wymarzony nadruk, może być na nim ulubiony aktor, muzyk czy zdjęcie z wakacji.

Nasz grafik przed realizacją zawsze wysyła wizualizację na maila 

 

12. Jaka może być minimalna odległość od dolnej linii kołnierzyka do górnej granicy grafiki. Jak wysoko może być umieszczony nadruk?

Każdy produkt podczas projektowania ma pole, w którym realizujemy nadruki. Odległość grafiki od dolnej linii kołnierzyka będzie wynosiła ok. 4-5 cm.

 

13. Zamówiłem koszulkę z własnym nadrukiem w złym rozmiarze, co mam zrobić?

Każde zamówienie jest realizowane bezpośrednio dla indywidualnego klienta, dlatego też w takim przypadku zamówienie nie podlega zwrotowi.

 

14. Mam zdjęcie koszulki z nadrukiem. Chciałbym taki sam nadruk na swojej koszulce, co mam zrobić?

Oczywiście nasz grafik może zaprojektować koszulkę, jednak wiąsze się to z dodatkową opłatą w wysokości 100 zł brutto za opracowanie plików graficznych.

 

15. Moje zamówienie zostało nieprawidłowo wykonane, co mam zrobić?

Prosimy o przesłanie wadliwego produktu do naszego sklepu w Warszawie oraz przesłanie mailowego zgłoszenia wraz ze zdjęciami wadliwego towaru.

 W celu zwrócenia kosztów, należy wysłać maila  z potwierdzeniem przelewu/rachunku za wysyłkę.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl