Powered by Smartsupp

Regulamin

 


I. Definicje

Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:

  1. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu;
  2. Konsument – zgodnie z art. 22[1] Kodeksu Cywilnego oznacza osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  3. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);
  4. Regulamin – niniejszy Regulamin określający ogólne warunki sprzedaży oraz zasady świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach sklepu internetowego Neokoszulki.PL
  5. Sklep internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod adresem https://neokoszulki.pl, za pośrednictwem którego Klient może w szczególności składać Zamówienia;
  6. Towar – produkty prezentowane w Sklepie Internetowym;
  7. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Neokoszulki.PL a Klientem, zawierana z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu;
  8. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827);
  9. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);
  10. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.

II. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem https://neokoszulki.pl.
  2. Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  3. Sklep internetowy neokoszulki.PL, działający pod adresem https://neokoszulki.pl, prowadzony jest przez Spółdzielnia Socjalna 4SMART, Grochowska 178/184, 04-357, Warszawa, NIP: 9512409352, REGON: 364014945, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy, Wydział XIII dla m.st. Warszawy, pod numerem 0000608681.
  4. Niniejszy Regulamin określa w szczególności:
    - zasady dokonywania rejestracji i korzystania z konta w ramach sklepu internetowego;
    - warunki i zasady składania drogą elektroniczną Zamówień w ramach sklepu internetowego;
    - zasady zawierania Umów sprzedaży z wykorzystaniem usług świadczonych w ramach Sklepu Internetowego.
  5. Korzystanie ze sklepu internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient, następujących minimalnych wymagań technicznych: Podać imię i nazwisko, adres email i numer telefonu.
  6. W celu korzystania ze sklepu internetowego Klient powinien we własnym zakresie uzyskać dostęp do stanowiska komputerowego lub urządzenia końcowego, z dostępem do Internetu.
  7. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Neokoszulki.PL zastrzega sobie możliwość ograniczenia świadczenia usług za pośrednictwem Sklepu internetowego do osób, które ukończyły wiek 18 lat. W takim przypadku potencjalni Klienci zostaną o powyższym powiadomieni.
  8. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu https://neokoszulki.pl oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.
  9. operatorem płatności jest BlueMedia S.A.
  10. (bezpieczeństwo płatności online zapewnia Blue Media S.A. - www.bluemedia.pl)”
  11. Dostępne formy płatności, którymi można realizować płatność:
    Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro

    W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

III. Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego

  1. Rejestracja w ramach Sklepu internetowego jest opcjonalna. Klient może złożyć zamówienie bez dokonania rejestracji w Sklepie, po zapoznaniu się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacji.
  2. Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego, udostępnianego na jednej ze stron Sklepu
  3. Warunkiem rejestracji jest wyrażenie zgody na treść Regulaminu oraz podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe.
  4. Neokoszulki.PL może pozbawić Klienta prawa do korzystania ze Sklepu Internetowego, jak również może ograniczyć jego dostęp do części lub całości zasobów Sklepu Internetowego, ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez Klienta Regulaminu, a w szczególności, gdy Klient:
    - podał w trakcie rejestracji w sklepie internetowym dane niezgodne z prawdą, niedokładne lub nieaktualne, wprowadzające w błąd lub naruszające prawa osób trzecich,
    - dopuścił się za pośrednictwem sklepu internetowego naruszenia dóbr osobistych osób trzecich, w szczególności dóbr osobistych innych klientów sklepu internetowego,
    - dopuści się innych zachowań, które zostaną uznane przez Neokoszulki.PL za zachowania niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa lub ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet lub godzące w dobre imię Neokoszulki.PL.
  5. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi w ramach Witryny usługami, Sklep internetowy Neokoszulki.PL, podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w Internecie
  6. Klient zobowiązany jest w szczególności do:
    - korzystania ze Sklepu internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.
    - niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
    - korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
    - niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam),
    - korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych klientów oraz dla Neokoszulki.PL,
    - korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego,

IV. Procedura zawarcia Umowy sprzedaży

  1. W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego należy wejść na stronę internetową https://neokoszulki.pl i dokonać wyboru Towaru podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na stronie.
  2. Wybór zamawianych Towarów przez Klienta jest dokonywany poprzez ich dodanie do koszyka.
  3. W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku potwierdzającego złożenie Zamówienia – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz wybranego Towaru. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.
  4. Po podaniu przez Klienta korzystającego ze Sklepu internetowego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia. Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie zawierać m. in. opis wybranych towarów lub usług, łącznej ceny oraz wszystkich innych kosztów.
  5. W celu wysłania Zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści Regulaminu, podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku potwierdzającego złożenie Zamówienia.
  6. Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu stanowią ofertę, w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia z Neokoszulki.PL Umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.
    Umowę traktuje się za zawartą z momentem wpływu Zamówienia Klienta do systemu informatycznego Sklepu Internetowego, pod warunkiem zgodności Zamówienia z Regulaminem.
    Po zawarciu umowy, Klient otrzymuje wiadomość e-mail zawierającą potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.
  7. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku angielski lub polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.
  8. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu https://neokoszulki.pl oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.

Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie danych zamówienia oraz Ogólnych Warunków (regulamin sprzedaży) następuje za pośrednictwem poczty elektronicznej. Ze względów bezpieczeństwa dane zamówienia nie są dostępne przez Internet.

V. Realizacja sublimacji, nadruków i innych usług personalizacji

  1. Czas realizacji Zamówień z usługą personalizacji wynosi 5-7 dni roboczych plus czas dostawy 1-2 dni robocze, od momentu potwierdzenia Zamówienia, ustaleń dostarczenia potrzebnych załączników oraz akceptacji projektu. Czas ten może się wydłużyć w przypadku kumulacji dużej ilości zleceń lub wysokiego stopnia trudności Zamówienia.
  2. Usługi nadruków mogą być wykonywane na podstawie projektów graficznych przysłanych od Klientów lub projektów tworzonych przez grafików Neokoszulki.PL za dodatkowa opłatą. Wszelkie projekty przysyłane przez Klientów powinny być sporządzone w programie COREL DRAW, na bazie szablonów produktów grawerowanych. Pliki z projektami powinny zawierać czcionki zamienione na krzywe i zapis w formacie czytanym przez COREL DRAW - cdr, cmx, pliku z Adobe Ilustrator w formacie pdfx 2001, czcionka w krzywych, bez kompresji. W przypadku usługi LUXORJET ( kolorowy nadruk na szkle) akceptowane są także pliki: TIFF, BMP, JPG, PSD, w rozdzielczości min 800 x 800 pikseli i 300 dpi.
  3. Teksty do nadruku przyjmowane są w formie elektronicznej - pliki tekstowe: doc, docx. txt itp.
  4. Szczegółowe instrukcje przygotowania projektów graficznych, opis technik mogą być przesłane Klientom przez konsultanta obsługującego Zamówienie - zapotrzebowanie należy składać na: poczta@neokoszulki.pl
  5. Do ceny usługi doliczana jest opłata za opracowanie graficzne, w przypadku gdy:
    - Klient zleca wykonanie projektu grafikom Sklepu od podstaw;
    - dokonuje się przeróbki grafiki rastrowej na wektorową (przeróbka zdjęcia na bryły) tak, żeby było możliwe wykonanie jej w dobrej jakości przy użyciu grawera laserowego;
    - należy wykonać bardziej skomplikowaną obróbkę zdjęć na potrzeby nadruków np. wycięcie postaci ze zdjęcia i umieszczanie ich na innym tle, łączenie dwóch zdjęć, usuwanie obiektów lub defektów ze zdjęć;
    - projekt przysłany przez Klienta nie spełnia wskazanych wyżej w pkt 2 i 3 warunków technicznych i istnieje konieczność przerobienia grafiki; Klient będzie za każdym razem informowany (e-mail, telefon) o naliczeniu tej opłaty
    - klientowi przysługuje maksymalnie nieodpłatnie dwie poprawki graficzne, każda kolejna będzie liczona jako nowy projekt i będzie pobierana opłata z wykonanie projektu
  6. Sklep zastrzega sobie prawo dokonania niewielkich korekt technicznych w zleceniu w przypadkach, gdy z doświadczenia Sklepu wynika, że taka korekta podniesie jakość wykonanej usługi.
  7. Opracowanie grafiki z logo Klienta nie obejmuje stworzenia form malarskich, graficznych, samego logotypu, logo, czy innego znaku towarowego (utworu) dla Klienta. Sklep może przyjąć Zamówienie w tym zakresie w warunkach ustalanych indywidualnie.
  8. Po opracowaniu grafiki, projekt wysyłany jest pocztą elektroniczną do potwierdzenia przez Klienta (oprócz prostych napisów na koszulki). Klient zobowiązany jest odesłać pocztą zwrotną (e-mail) pisemną akceptację projektu lub przesłać informacje dotyczące korekty lub zmian w projekcie. Brak akceptacji albo złożenia uwag w terminie 2 dni roboczych traktowane będzie jako rezygnacja Klienta z realizacji Zamówienia. W takim przypadku Zamówienie nie będzie realizowane, a Sklep zwróci kwotę wpłacona przez Klienta na poczet ceny usługi.
  9. Wizualizacje odzieży z nadrukiem przedstawione na stronie internetowej oraz projekty wysłane w formie elektronicznej mogą nieznacznie odbiegać wyglądem, kolorystyką od finalnego produktu.

VI. Klauzula dotycząca praw autorskich

Zastrzega się, że projekty (opracowania graficzne) wykonane na zlecenie Klienta przez Neokoszulki.PL stanowią utwór w rozumieniu art. 1 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz.U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631, ze zm.), zaś autorskie prawa majątkowe (w tym prawa zależne) do tego utworu przysługują wyłącznie Neokoszulki.PL Klient nabywa w ramach zrealizowanego Zamówienia własność egzemplarza (egzmeplarzy) utworu, zgodnie z art. 52 wymienionej wyżej ustawy. Neokoszulki.PL nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek naruszenie praw osób trzecich (w tym praw autorskich i praw własności przemysłowej, np. do znaku towarowego) wskutek realizacji Zamówienia zgodnie z projektem przedłożonym przez Klienta. Składając Zamówienie wykonania usługi zgodnie z przedłożonym przez siebie projektem, Klient gwarantuje, że przysługują mu prawa do dysponowania projektem w zakresie niezbędnym do realizacji Zamówienia oraz że wykonanie tego Zamówienia nie wymaga zezwolenia, nie narusza praw majątkowych ani dóbr osobistych osób trzecich. W przypadku skierowania do Neokoszulki.PL jakichkolwiek roszczeń z tytułu naruszenia praw własności intelektualnej wskutek realizacji Zamówienia według projektu Klienta, Klient zobowiązany jest do zwolnienia Neokoszulki.PL od tych roszczeń i/lub naprawi poniesione przez niego szkody, wynikające w szczególności z działań mających na celu doprowadzenie do odstąpienia przez osobę trzecią od dochodzenia roszczeń lub z konieczności ich zaspokojenia, w tym także pokryje koszty czynności przedsądowych i ewentualnego postępowania sądowego.

VII. Dostawa

  1. Dostawa Towarów jest ograniczona do Europy i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
  2. Dostawa zamówionych Towarów realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD Polska
  3. Koszty dostawy wynoszą przy płatności z góry 19,95 zł, paczka do 5 kg, koszt przesyłki za pobranie 29,95 zł paczka do 5 kg. Każda kolejna paczka do 5 kg to koszt 19,95 zł. Dodatkowo koszty dostawy zostaną wskazane w czasie składania Zamówienia.
  4. Koszty dostawy przesyłek zagranicznych są opublikowane w cenniku przesyłek zagranicznych na stronie https://neokoszulki.pl w stopce.
  5. Istnieje możliwość odbioru osobistego zamówionego towaru w naszym sklepie: Neokoszulki.PL - Salon Sprzedaży Ubrań Sportowych i Biznesowych, Grochowska 178/184, 04-357 Warszawa, Polska, Sklep czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 17. W sklepie na miejscu istnieje możliwość płatności gotówką, kartą kredytową, blikiem.
  6. Uszkodzenia Towaru powstałe podczas dostawy.
    - w przypadku konsumenckiego zakupu na odległość nasz Sklep zawsze ponosi ryzyko przypadkowego uszkodzenia lub utraty towaru w transporcie. Jeżeli towary zostaną dostarczone z oczywistymi uszkodzeniami, powstałymi w czasie transportu, uprzejmie prosimy o możliwie jak najszybsze zgłoszenie takiej wady u doręczyciela i kontakt z nami. Opóźnienie w zgłoszeniu takiej reklamacji lub nawiązaniu kontaktu nie ma żadnych konsekwencji dla Państwa ustawowych roszczeń i ich zaspokojenia, w szczególności dla Państwa praw z tytułu ustawowej rękojmi za wady (pkt. VIII Regulaminu). Szybsze zgłoszenie zauważonych uszkodzeń, powstałych podczas transportu stanowi dla nas pomoc przy dochodzeniu naszych własnych roszczeń wobec przewoźnika lub ubezpieczyciela transportu.
    - w przypadku Klienta niebędącego jednocześnie Konsumentem: ryzyko przypadkowego uszkodzenia lub utraty Towaru przechodzi ze Sklepu internetowego na kupującego w momencie powierzenia Towaru przewoźnikowi trudniącemu się przewozem rzeczy danego rodzaju, bądź wyznaczonej przez kupującego osobie lub firmie kurierskiej.
  7. Ceny i metody płatności
    - ceny Towarów podawane są w polskich złotych i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT, cła oraz wszelkie inne składniki.
  8. Klient ma możliwość uiszczenia zapłaty:
    - płatnością w systemie Dotpay płatności Blue Media
  9. - dokonać zapłaty gotówka w salonie przy ul. Grochowska 178/184 w Warszawie
    - dokonać zapłaty Blikiem w salonie przy ul. Grochowska 178/184 w Warszawie
  10. Karta kredytowa zostaje obciążona w momencie zakupu towaru.

VIII. Prawo odstąpienia od umowy zakup towarów

  1. Prawo odstąpienia od umowy zakup towarów
    - mają Państwo prawo zgodnie z obowiązkiem prawnym odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
    - aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (4SMART Spółdzielnia Socjalna, Grochowska 178/184, 04-357 Warszawa, poczta@4smart.pl, Telefon: (+48) 661 644 644) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
    - aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  2. Skutki odstąpienia od umowy
    - w przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
    - odbierzemy rzecz. Ponosimy koszty zwrotu rzeczy, które mogą zostać w zwykły sposób odesłane pocztą. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, które ze względu na swój charakter nie mogą zostać w zwykły sposób odesłane pocztą. Wysokość tych kosztów wynosi 19,95 zł za każde 5 kg PLN. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  3. Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:
    - umowy, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
  4. W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

IX. Prawo odstąpienia od umowy zakup usług

  1. Prawo odstąpienia od umowy w przypadku zakupu usługi (haft, nadruk, sublimacja)
    - mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
    aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (4SMART SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA, Grochowska 178/184, 04-357 Warszawa, poczta@4smart.pl, Telefon: (+48) 661 644 644, (+48) 663 644 644) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
    - aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  2. Skutki odstąpienia od umowy
    - w przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
    - jeżeli zażądali Państwo rozpoczęcia świadczenia usług przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, zapłacą nam Państwo kwotę proporcjonalną do zakresu świadczeń spełnionych do chwili, w której poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy.
  3. Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:
    - świadczenia usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy.
 
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY 

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

– Adresat 4SMART SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA, Grochowska 178/184, 04-357 Warszawa , poczta@4smart.pl , Telefon: (+48) 661 644 644, (+48) 663 644 644

– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)

– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

– Adres konsumenta(-ów)

– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

– Data

(*) Niepotrzebne skreślić.

X. Reklamacje dotyczące towarów

Dotyczy Klienta będącego Konsumentem:

  1. Zobowiązani jesteśmy dostarczyć towar wolny od wad. Obowiązuje ustawowe prawo odpowiedzialności za wady rzeczy sprzedanej (rękojmia za wady) w zakresie określonym w art. 556 oraz art. 556[1]-556[3] i kolejnych Kodeksu Cywilnego.
  2. Reklamacje można składać:
    - na piśmie na adres: (Neokoszulki.PL) 4SMART Spółdzielnia Socjalna, Grochowska 178/184, 04-357, Warszawa.
    - za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: reklamacja@4smart.pl.
    - lub przy użyciu formularza kontaktowego dostępnego na stronie Sklepu.
  3. W przypadku wykonywania uprawnień z tytułu rękojmi – o ile uznamy to za niezbędne do rozpatrzenia reklamacji, zobowiązani są Państwo na nasz koszt dostarczyć wadliwy towar pod wskazany powyżej adres pocztowy. Jeżeli ze względu na rodzaj towaru lub sposób jego zamontowania, dostarczenie towaru byłoby nadmiernie utrudnione, zobowiązani są Państwo udostępnić go nam w miejscu, w którym się on znajduje. Zobowiązujemy się ustosunkować do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.
  4. Odpowiadamy z tytułu rękojmi jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania towaru Państwu. W przypadku, gdy przedmiotem sprzedaży jest używana rzecz ruchoma, odpowiedzialność z tytułu rękojmi wynosi jeden rok od momentu jej wydania.
  5. W składanej reklamacji zaleca się (1) podanie informacji dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) określenie żądania dotyczącego sposobu usunięcia wady (wymiana towaru na nowy, naprawa towaru, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy – o ile wada jest istotna); oraz (3) podanie danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sklep. Określone w zdaniu poprzednim zalecenia mają formę jedynie niezobowiązujących wskazówek i w żaden sposób nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem podania zalecanych informacji.

Dotyczy Klienta niebędącego jednocześnie Konsumentem:

  1. W przypadku Umowy sprzedaży zawieranej z Klientem niebędącym jednocześnie Konsumentem, na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego, odpowiedzialność Sklepu internetowego z tytułu rękojmi za wady Towaru zostaje wyłączona. Wyłączenie to jest bezskuteczne w przypadku podstępnego przemilczenia przez nas wady

XI. Zwrot towaru

  1. Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy zgodnie z opisaną procedurą w pkt. VIII Regulaminu Sklepu
  2. Sklep dodatkowo po za obowiązkiem prawnym, wydłużył możliwość dokonania zwrotu nierozpakowanego towaru w terminie 30 dni, od dnia zakupu.
  3. Prawo do zwrotu towaru przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:
    - umowy, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
    - umowy, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz spersonalizowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego indywidualnych potrzeb.
    - towar lub opakowanie zostało uszkodzone - nie dotyczy ustawowego prawa do odstąpienia, a dotyczy jedynie dodatkowego, trzydziestodniowego prawa zwrotu.

XII. Dodatkowe gwarancje przy sprzedaży towarów w sklepie

  1. Neokoszulki.PL jest producentem niektórych Towarów dostępnych w Sklepie. W odniesieniu do tych Towarów Neokoszulki.PL jako producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. W odniesieniu do Towarów, których producentem nie jest Neokoszulki.PL, producent może ponosić niezależną odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej wydanej przez producenta. Jeśli dokument gwarancyjny producenta przewiduje taką możliwość, Klient może również zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.
  2. Wszystkie Towary dostępne w Sklepie objęte są niezależnie odpowiedzialnością Neokoszulki.PL na podstawie ustawowych przepisów o rękojmi za wady. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Klienta wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

 XIII. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

  1. Neokoszulki.PL podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu internetowego, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
  2. Klient może powiadomić nas o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu prosimy zgłaszać drogą elektroniczną na adres: reklamacja@4smart.pl
  3. W reklamacji dotyczącej nieprawidłowości związanych z funkcjonowaniem serwisu Sklepu internetowego prosimy o wskazanie rodzaju oraz daty wystąpienia nieprawidłowości.
  4. Zobowiązujemy się ustosunkować do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.

XIV. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Informujemy, że istnieją możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Skorzystanie z nich ma charakter dobrowolny i może mieć miejsce wyłącznie, gdy obie strony sporu wyrażą na to zgodę.
    - Konsument może zwrócić się z wnioskiem o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich dotyczących zawartej Umowy sprzedaży do Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 Nr 4, poz. 25 ze zm.).
    - Konsument może również wystąpić z wnioskiem o rozpoznanie sporu dotyczącego zawartej Umowy sprzedaży przez stały sąd polubowny działający przy odpowiednim wojewódzkim inspektoracie Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 Nr 4, poz. 25 ze zm.).
    - Komisja Europejska udostępnia również platformę do internetowego rozstrzygania sporów między Konsumentami i Przedsiębiorcami (platforma ODR). Jest ona dostępna pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  2. Szczegółowe informacje dotyczące rozstrzygania sporów konsumenckich w tym możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji, dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod adresem internetowym: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php.

XV. Dodatkowe informacje

  1. Koszt wysyłki kurierem to 19,95 zł za każde 5 kg. Koszt przesyłki za pobraniem to 29,95 zł za każde 5 kg.
  2. Termin realizacji zamówienia produktów to 5-7 dni roboczych.
    - zamówienia gotowych towarów, bez personalizacji są wysłane w ciągu 5 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia.
    - zamówienia produktów spersonalizowane realizowane są w ciągu 7 dni roboczych od momentu zaakceptowania projektu oraz dokonania opłaty. 
    - usługa expres, istnieje możliwość realizacji zamówienia produktów spersonalizowanymi w przyśpieszonym terminie, poniżej 3 dni roboczych na życzenie klientów usłudze expres. Dopłata za usługę expres dotyczy tylko produktów spersonalizowanych i wynosi 30% wartości zamówienia.
    - w przypadku koszulek personalizowanych powyżej 100 szt. termin realizacji jest ustalany indywidualnie. W przypadku skomplikowanych projektów graficznych i dużego obłożenia produkcji zastrzegamy sobie prawo wydłużenia realizacji zamówienia.
  3. W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
  4. Po akceptacji wyceny i dokonaniu wpłaty następuje przygotowanie projektów graficznych. Projekty poprawiane są do 3 wersji, każda kolejna poprawiana wersja jest dodatkowo płatna w wysokości 49 zł netto. W przypadku rezygnacji z zamówienia po wykonaniu projektu graficzne zlecający wykonanie projektu jest zobowiązany do zapłaty 49 zł netto.
  5. Numer konta bankowego do przelewu Santander Bank: 07 1090 1841 0000 0001 3441 7887.
  6. Dokonując zakupów w sklepie oświadczam, że wyrażam zgodę na nieodpłatne wykorzystanie zdjęć bądź filmów przedstawiających wykonane produkty.
  7. Oferta indywidualna przygotowana przez handlowca ma charakter poufny, zabrania się ujawniania innym podmiotom pod groźbą kary umownej w wysokości 5000 zł.
  8. Dokonanie zakupu jest jednoznaczne z wyrażeniem zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych, zawartych w niniejszej deklaracji przez Spółdzielnia Socjalna 4SMART, ul. Grochowska 178/184, 04-357 Warszawa, w celach wewnątrzorganizacyjnych i promocyjnych. Jednocześnie oświadczam, że zostałem poinformowany o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie, jak również, że podanie tych danych było dobrowolne.

XVI. Postanowienia końcowe

  1. Sądem właściwym dla rozstrzygania sporów z Konsumentami jest sąd właściwy miejscowo według obowiązujących przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
  2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Neokoszulki.PL a Klientem, który nie jest Konsumentem zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na naszą siedzibę.
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy obowiązującego prawa, a w szczególności przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2014, poz. 121 z późniejszymi zm.) oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (DZ. U. z 2014 r., poz. 827). W przypadku jakichkolwiek sprzeczności niniejszego Regulaminu z prawami Klientów i postanowieniami wynikającymi z powszechnie obowiązujących przepisów, zastosowanie znajdują powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.

 

Neokoszulki.PL - Salon Odzieży Reklamowej, Roboczej i Biznesowej w Warszawie. W sklepie Neokoszulki.PL można kupić lub zamówić personalizowane koszulki reklamowe, czapki z logo, odzież roboczą oraz biznesową.  Sklep czynny jest od godziny 9 do 17, na miejscu w sklepie wykonujemy nadruki folią flex, flock oraz sublimacyjne.  Dostępny jest duży wybór koszulek, bluz, polarów, koszul biznesowych. Koszulki reklamowe w Warszawie - ul. Grochowska 178/184.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium