Termotransfer (zwany także termonadrukiem) to technika nanoszenia nadruku polegająca na wgrzaniu w materiał wcześniej przygotowanej grafiki przy pomocy wysokiej temperatury. Grafika jest wykonywana przy pomocy drukarki sublimacyjnej na specjalnym papierze a następnie wycięta na ploterze. Jest to bardzo prosty w przygotowaniu sposób nadruku cechujący się niewielkimi kosztami oraz pełnokolorowością nadruków.
Bogaty zakres kolorów, szeroki wachlarz zastosowań oraz prosta aplikacja i trwałość sprawiają, że firmy oraz drużyny sportowe chętnie korzystają z technologii termotransferu w procesie reklamy oraz identyfikacji wizualnej.
Warto podkreślić, że termotransfer to tylko jeden z elementów procesu nanoszenia nadruku na odzież, druga połowa sukcesu uzależniona jest od doboru folii, która naniesiona będzie na materiał. Tą metodę stosuje sie wraz z przeznaczonymi do tego specjalnych foliach termotransferowych. Folia termotransferowa składa się z materiału głównego oraz warstwy przezroczystej, zazwyczaj delikatnie klejącej bazy transportowej. Do znakowania odzieży reklamowej oraz odzieży roboczej najczęściej stosuje się folie typu flock oraz flex.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.